BareMinerals Ageless Phyto-Retinol Lip Mask er en vegansk leppemaske formulert med Phyto-Retinol, et naturlig plantebasert retinolalternativ som er like effektiv som retinol, men skånsomt nok for leppene. Denne leppemasken er klinisk bevist å tilføre essensiell fuktighet, glatte ut fine linjer . Den etterlater leppene mykere, fyldigere og mer ungdommelige. Ageless Phyto-Retinol Lip Mask har en nærende formel som fornyer leppenes utseende og øker glansen. Lip Masken er beriket med fuktighetsgivende hyaluronsyre og Papaya-enzymer. Produktet er vegansk og er fri for formaldehyder, syntetisk duft og gluten. Dermatologisk testet. For alle aldre, hudtyper og hudtoner. Forbruker test: Klinisk forbedring av leppestrukturen med +158%*. Klinisk forbedring av leppetone med +227%*. 93% var enige om at leppene føltes mykere**. 87% var enige om at leppene så sunnere ut**. 87% var enige om at leppene så jevnere ut **. *Basert på en 4-ukers klinisk studie med 31 personer. ** Basert på en 2-ukers forbrukerstudie på 55 personer.
Ageless Phyto-Retinol Lip Mask 13 g
kr 355,00
GRATIS frakt over 199,-BareMinerals Ageless Phyto-Retinol Lip Mask er en vegansk leppemaske formulert med Phyto-Retinol, et naturlig plantebasert retinolalternativ som er like effektiv som retinol, men skånsomt nok for leppene. Denne leppemasken er klinisk bevist å tilføre essensiell fuktighet, glatte ut fine linjer . Den etterlater leppene mykere, fyldigere og mer ungdommelige. Ageless Phyto-Retinol Lip Mask har en nærende formel som fornyer leppenes utseende og øker glansen. Lip Masken er beriket med fuktighetsgivende hyaluronsyre og Papaya-enzymer. Produktet er vegansk og er fri for formaldehyder, syntetisk duft og gluten. Dermatologisk testet. For alle aldre, hudtyper og hudtoner. Forbruker test: Klinisk forbedring av leppestrukturen med +158%*. Klinisk forbedring av leppetone med +227%*. 93% var enige om at leppene føltes mykere**. 87% var enige om at leppene så sunnere ut**. 87% var enige om at leppene så jevnere ut **. *Basert på en 4-ukers klinisk studie med 31 personer. ** Basert på en 2-ukers forbrukerstudie på 55 personer.