, ,

Le Rouge Intense Cream Velvet 6 ml (Farge: N° 42)

kr 565,00

GRATIS frakt over 199,-

Givenchy Le Rouge Intense Cream Velvet. Det nye fargeuttrykket. En ultrasensorisk, lett og luftig tekstur som gir en matt og langvarig finish med intens farge hele dagen.

Oppdag effekten av Givenchy Le Rouge Interdit Cream Velvet, den nye krem-matte leppestiften med høy intensitet av farge. Med 12 timers fuktighet*** omslutter den ultrasensoriske formelen leppene dine med 12 timers holdbarhet** og komfort*. Den første flytende leppestiften fra Givenchy som kombinerer en lett og fløyelsaktig konsistens med en utrolig fargeutbetaling.

Den nye Le Rouge Interdit Cream Velvet har en moderne couture-kork laget av ekte svart skinn og en gjennomsiktig glassflaske med en svart gradient-finish. Pyntet med et sølvfarget 4G-emblem reflekterer emballasjen Givenchy-logoet inspirert av haute couture-huset. Emballasjen er laget av glass og 30% resirkulert plast i korken som en del av vårt initiativ for å redusere forbruket av ny plast med 30% innen 2025 (sammenlignet med 2017).

* Instrumentell test på 25 kvinner.
** Selvvurderingstest på 25 kvinner.
*** Instrumentell test på 32 kvinner.

Produktnummer: woocommerce_gpf_863039 Kategorier: , ,
Vi garanterer trygg betaling hos vår partner

Givenchy Le Rouge Intense Cream Velvet. Det nye fargeuttrykket. En ultrasensorisk, lett og luftig tekstur som gir en matt og langvarig finish med intens farge hele dagen.

Oppdag effekten av Givenchy Le Rouge Interdit Cream Velvet, den nye krem-matte leppestiften med høy intensitet av farge. Med 12 timers fuktighet*** omslutter den ultrasensoriske formelen leppene dine med 12 timers holdbarhet** og komfort*. Den første flytende leppestiften fra Givenchy som kombinerer en lett og fløyelsaktig konsistens med en utrolig fargeutbetaling.

Den nye Le Rouge Interdit Cream Velvet har en moderne couture-kork laget av ekte svart skinn og en gjennomsiktig glassflaske med en svart gradient-finish. Pyntet med et sølvfarget 4G-emblem reflekterer emballasjen Givenchy-logoet inspirert av haute couture-huset. Emballasjen er laget av glass og 30% resirkulert plast i korken som en del av vårt initiativ for å redusere forbruket av ny plast med 30% innen 2025 (sammenlignet med 2017).

* Instrumentell test på 25 kvinner.
** Selvvurderingstest på 25 kvinner.
*** Instrumentell test på 32 kvinner.

Merke

Skroll til toppen